Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправка даними перевізником відбувається щодня, крім п'ятниці та неділі.
Способи оплати
- У зв'язку з військовими діями на території України ми змушені на даний момент працювати за передоплатою. При оформленні замовлення вказуєте Ваші (ПІБ, телефон, місто) та вибираєте спосіб оплати "по передоплаті на карту" після чого з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення даних та надішле СМС з номером картки ПриватБанку/МоноБанк на який буде відбуватися оплата.
Гарантія:
Вся продукція, представлена в нашому магазині, проходить перевірку безпосередньо перед віправленням Вашого замовлення, якщо знаходяться якісь недоліки ми обов'язково з Вами зв'яжемось і попередимо про це. Поставтеся до цього дзвінка з розумінням.
Срок гарантії становить від 14 днів до 1 року, в залежності від категорії товару, так само є ряд товарів, які продаються без гарантії, уточнюйте у менеджера (так само слід звернути увагу на те, що ми стараємося добросовісно виконувати свою роботу і обов'язково передбачити клієнта о низькому якості товару або відсутності гарантії безпосередньо перед відправкою). В момент отримання замовлення на пошті ми просимо Вас також перевірити комплектність і відсутність дефектів зі своєї сторони.
Магазин не має гарантійних зобов'язань і не надає безкоштовні сервісні продукти в наступних випадках:
- Якщо виріб, призначене для особистих (побутових, сімейних) потрібне, використовувалося для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, не має права на його прямому призначенні.
- У разі порушення правил і умов експлуатації, збірки виробів, викладених в інструкціях з експлуатації.
- Якщо вироби мають наступні спроби некваліфікованого ремонту.
- Якщо дефект визваний зміною конструкції, схеми виробу або експлуатації, коли компоненти були вистарілі або пошкоджені, що не передбачено виробником.
- Якщо дефект визван дією непереодолимої сили, нещасними випадками, умисними або неосторожними діями (бездіянням) користувача або третіх осіб.
- якщо виявлено пошкодження, викликане попаданням всередину виробів сторонніх предметів, речовин, рідин, нанесених або механічних пошкоджень.
Гарантійні зобов'язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюються на наступні недоліки товару:
- Механічні пошкодження, що виникають після передачі товару споживачу.
- Пошкодження, виявлені невідповідністю стандартам запитувачів, телекомунікаційним параметрам сетей, а також обумовлені використанням апаратури в середовищі з електромагнітними та бездротовими перешкодами або іншими подібними зовнішніми факторами.
- Порушення, визване використання нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладів, запасних частин, елементів живлення та тому подібне.
Срок гарантії становить від 14 днів до 1 року, в залежності від категорії товару, так само є ряд товарів, які продаються без гарантії, уточнюйте у менеджера (так само слід звернути увагу на те, що ми стараємося добросовісно виконувати свою роботу і обов'язково передбачити клієнта о низькому якості товару або відсутності гарантії безпосередньо перед відправкою). В момент отримання замовлення на пошті ми просимо Вас також перевірити комплектність і відсутність дефектів зі своєї сторони.
Магазин не має гарантійних зобов'язань і не надає безкоштовні сервісні продукти в наступних випадках:
- Якщо виріб, призначене для особистих (побутових, сімейних) потрібне, використовувалося для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, не має права на його прямому призначенні.
- У разі порушення правил і умов експлуатації, збірки виробів, викладених в інструкціях з експлуатації.
- Якщо вироби мають наступні спроби некваліфікованого ремонту.
- Якщо дефект визваний зміною конструкції, схеми виробу або експлуатації, коли компоненти були вистарілі або пошкоджені, що не передбачено виробником.
- Якщо дефект визван дією непереодолимої сили, нещасними випадками, умисними або неосторожними діями (бездіянням) користувача або третіх осіб.
- якщо виявлено пошкодження, викликане попаданням всередину виробів сторонніх предметів, речовин, рідин, нанесених або механічних пошкоджень.
Гарантійні зобов'язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюються на наступні недоліки товару:
- Механічні пошкодження, що виникають після передачі товару споживачу.
- Пошкодження, виявлені невідповідністю стандартам запитувачів, телекомунікаційним параметрам сетей, а також обумовлені використанням апаратури в середовищі з електромагнітними та бездротовими перешкодами або іншими подібними зовнішніми факторами.
- Порушення, визване використання нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладів, запасних частин, елементів живлення та тому подібне.
САМОВИВОЗУ НЕМАЄ!
Замовлення, які оформлені до 13.00 відправляються у той же день, в деяких випадках відправлення може перенестися на наступний день, але з Вами обов'язково зв'яжуться і попередять про терміни доставки.
Під час державних свят та вихідних на телефоні лише черговий оператор, тому можлива затримка з обробкою замовлень і відправок. Заздалегідь просимо вибачення і дякуємо за розуміння! Але ми будемо намагатися якомога швидше виконати Ваше замовлення в найкоротші терміни Ви отримали необхідний товар!
Витратні матеріали, запчастини, інкубатори, штучні ялинки, сосни, різні габаритні товари, а так само замовлення з товарами на суму, що перевищує 3000 грн надсилаються поштою за часткової або повної передоплати. Так само інтернет-магазин залишає за собою право в окремих випадках не зазначених вище) попросити передоплату. Сподіваємося Ви з розумінням прийміть це умова. Спасибі за те, що відвідали наш магазин!